Atunci când vine vorba de expedierea sau mutarea bunurilor în străinătate, costul transportului internațional de marfă poate fi cel puțin intrigant raportat la km parcurs. Expedierea unui transport de 3,5 tone (t) poate părea costisitoare, deoarece implică de multe ori taxe care nu regăsesc în transporturile locale sau naționale. Prin acest articol răspundem întrebării voastre: la ce să mă aștept când primesc un preț pentru transport cu dubă de 3.5 t la nivel internațional?
Prin detalierea prețurilor unui transport internațional puteți lua o decizie informată. Costul transportului internațional de marfă este de obicei împărțit în mai multe componente, cum ar fi suprataxa pentru combustibil, taxe de drum și pod, iar în unele situații alte taxe variate. Înțelegând modul în care aceste componente influențează prețul total al transportării în străinătate cu dubă de 3,5 tone, vă este mai simplu să luați o decizie.
Ce poate include prețul la transport pentru o dubă de 3,5 tone la nivel internațional?
Dacă la transportul local costurile inclus închirierea autoutilitarei, uzura mașinii și carburanții,
când vine vorba de mutarea bunurilor în străinătate, costul transportului internațional cu o dubă de 3,5 tone include alte calcule și alte costuri.
Ce poate include prețul unui transport la 3.5 tone pe plan internațional?
- Carburant (care poate ave prețuri mult diferite în țările de tranzit)
- Închirierea propriu-zisă a utilitarei
- Taxe de pod
- Suprataxă de carburant
- Taxe de drum și pod
- Taxe vamale în cazul exportului
- Taxe de manipulare
- Alte taxe de transport impuse local de fiecare țară de tranzit
- În unele cazuri diurnă pentru șofer.
Toate aceste componente influențează prețul unui transport de 3.5 t, rezultatul unei estimări la o expediere internațională fiind cu mult mai mare raportat la prețul per km pe plan național.
Care este costul de transport al unei autoutilitare de 3,5 t pe plan internațional?
Costul de transport al unei autoutilitare de 3,5 tone pe plan internațional poate varia foarte mult în funcție de destinație și, inclusiv, de țările parcurse în tranzit.
În general, costul transportului internațional de marfă include suprataxe pentru combustibil, taxe și tarife portuare, taxe de vămuire și alte taxe diverse. Aceste taxe pot varia de la câteva sute la câteva mii de euro, în funcție de mărimea transportului și de destinație.
Este motivul pentru care la transport intențional de marfă, costul de expediere nu este fix, deoarece poate fi afectat de mai mulți factori. Un transport de marfă România – Bulgaria, va avea preț diferit per kilometru față de o expediere în Franța.
Ce poate contribui la modelarea prețului pentru un transport de 3,5 t (internațional), descriem în continuare.
Suprataxe pentru combustibil
Suprataxele pentru combustibil reprezintă una dintre componentele majore ale costului transportului internațional de marfă. Suprataxele de combustibil se bazează, de obicei, pe costul combustibilului la momentul expedierii, prețul local, precum și pe distanța pe care trebuie să o parcurgă transportul. Pe măsură ce prețurile combustibilului fluctuează și diferă de la o țară la alta, costul transportului internațional de marfă poate varia și el. În plus, se pot aplica suprataxe pentru combustibil la costul de expediere a unui transport de 3,5 tone, dacă autoutilitara camionul sau duba) trebuie să parcurgă o distanță mare.
Taxe de drum și /sau tarife portuare
Taxele și tarifele portuare reprezintă o altă componentă a costului transportului internațional de marfă. Aceste taxe sunt aplicate de obicei în portul de origine și de destinație și pot include taxe de depozitare, taxe de inspecție, taxe de manipulare și alte taxe diverse. În plus, unele porturi pot percepe taxe suplimentare pentru anumite servicii, cum ar fi vămuirea sau manipularea specială.
Alte taxe
Pe lângă suprataxele de combustibil, taxele și tarifele portuare și taxele de vămuire, există și alte taxe diverse care pot afecta costul transportului internațional de marfă. Aceste taxe pot include taxe de manipulare la terminal, taxe de închiriere a containerelor și taxe de documentare. Este important să înțelegeți aceste taxe și modul în care acestea pot afecta costul total al expedierii de marfă de 3,5 tone în străinătate.
Dacă cele 3,5 tone de marfă reprezintă doar mutare de mobilă?
În cazul în care transportul nu reprezintă, ci o mutare, precum mobila deja folosită, se exclud unele componente din prețul defalcat per transport de 3,5 tone, precum vama.
Pentru a răspunde specific cu prețul de transport marfă de 3.5 tone pe plan internațional, oriunde în străinătate, cereți o ofertă personalizată. Vă răspundem cu promptitudine.
Află care este preț transport marfa – 3.5t internațional și în România contactându-ne!